INTERVJU

Danes teče eno leto, odkar so v ekipo društva IndiJanez sprejeli in vzljubili sodelavko Sabrino Oprešnik. Žal je bila zaposlena samo za določen čas, ampak je v tem kratkem času pokazala svoje kvalitete; predvsem na področju tehnične narave, oblikovanju, občutku za estetiko, najbolj pa s prijaznostjo in z njenim unikatnim smehom ter super energijo, ki jo je vnesla v delovno okolje. Res je, da se zaradi trenutnega zaposlovanja sistema družbe, kot so javna dela – neke vrste prekarnost-, Sabrina podaja v socialno in finančno negotovost (kar je danes velik problem trenutne ekonomske situacije večine mladih v našem sistemu zaposlovanja), se pa po drugi strani ne vdaja v usodo, pač pa utira pot v neodvisnost in preživetje na svoj način.

Vsak konec je tudi nov začetek, saj se je odločila, da se s prijatelji poda na svojo pot z lastno znamko oblačil RSMTH. Pravijo, da jo bodo pogrešali, se pa bodo zagotovo srečali na kakšnem odštekanem projektu, koncertu v Emsiju ali pa v pokušanju umetnin v kabini njene trgovinice. Srečno kekec, pa zdrava ostan!

Več o znamki RSMTH pa lahko preberete v intervjuju.

1. Kdo je RSMTH?

Vsaka zgodba se nekje začne in tudi pri nas ni nič drugače. Ideja o skupnem sodelovanju je že kar nekaj časa tlela v naših mislih, vendar ni nikoli zares zagorela. Nekega dne, ob pogledu oblačil v omari, pa je poskočila iskrica in je razplamtela idejo, ki ji rečemo Rosemoth Wear ali krajše RSMTH.

Trudimo se, da je RSMTH kar se da okolju prijazna, saj so naši dizajni izdelani iz barv, ki temeljijo na vodni osnovi in energetsko učinkoviti tehnologiji, ter da ohranjamo proizvodnjo in nabavo materiala izključno znotraj
 Evropske unije.

Za RSMTH-jem stojimo štirje najboljši prijatelji iz različnih koncev Slovenije, ki si delimo strast do glasbe in koncertov, kreativnosti, smešnih in neumnih stvari ter načina življenja, kar pa se tudi odraža na načinu našega oblikovanja. Vsak izmed nas ima ''dodeljeno vlogo', in sicer': Emil t.i. "naš šef" je tisti, ki dela vse računovodske in poslovne stvari, ki jih nihče od nas nerad dela za piko na i pa je še izjemen kitarist; Ava je oblikovalka naše spletne strani, ki obožuje vse črno-belo ter punk/rock/metalske koncerte; Sabrina je pravi mastermind našega grafičnega oblikovanja, ki prav tako ve vse o šivanju, tkaninah in izdelavi oblačil; in še Tim, ki ga ljubkovalno kličemo kar naša "slovnična policija'', saj skrbi za pravilno rabo angleščine in slovenščine, po vrhu pa je zadolžen tudi za dnevno dozo smeha.

 2. Od kod ideja za ime?

Za idejo kako bi se naša znamka imenovala, smo porabili kar precej časa - veliko idej in tehtnega razmisleka. Želeli smo nekaj “unikatnega”, preprostega in nekaj kar si bodo ljudje lažje zapomnili. Že od začetka smo se spogledovali z imenom RoseMoth (vrtnica in vešča), vendar še vsekakor ni bilo to tisto kar smo imeli v mislih. Kasneje se nam je utrnila ideja, da bi odstranili samoglasnike in je tako nastala tudi kratica RSMTH, ki pa je zagotovo lažje berljiva, posamezniki pa tudi postanejo radovedni in jih zanima kaj sploh ta kratica pomeni.

3. Velikokrat lahko na tržišču zasledimo poplavo oblačil z namenom hitre instant mode in predvsem zaslužka. Kaj je vaš namen glede uveljavljanja v tem svetu?

Vsekakor nam ni v interesu, da bi še dodatno spodbujali k poseganju hitre mode, čeprav se na prvi pogled zdi ravno tako. Trudimo se, da je RSMTH kar se da okolju prijazna, saj so naši dizajni izdelani iz barv, ki temeljijo na vodni osnovi in energetsko učinkoviti tehnologiji, ter da ohranjamo proizvodnjo in nabavo materiala izključno znotraj Evropske unije.

 4. Od kod dobite navdih za zgodbo, ki jo pišete na majicah?

Navdih prihaja iz vseh stvari, iz okolja v katerem živimo, kaj se dogaja v svetu itn. Ponavadi svoje navdihe za vizualno podobo črpamo različnih stvari in misli kot so besedila najljubših pesmi, določenimi izseki iz filmov, astronomijo, plesom, občutij itd. V same dizajne majic skušamo vnesti “delček” nas in naše osebnosti, oziroma tistega s čimer se znamo najbolj poistovetiti - seveda to ne pomeni, da smo največji ljubitelji smrtnih glav, ampak le te nekako pašejo v punkerski in metalski stil, ki ga tudi želimo pričarati v naših izdelkih, saj smo tudi sami odraščali s takšno glasbo, ki nam je zelo pri srcu.

5. Kaj želite sporočiti skozi ideje in dizajne majic?

Preprosto - bodi to kar si in izstopaj, čas je minljiv, pri čemer je potrebno uživati vsak trenutek, da se ne bojiš biti ti in da si nase ponosen, da se imaš rad. Velikokrat omahujemo pri izbiri oblačil, ker se preveč oziramo na druge. Vendar je ravno to tisto kar je najbolj pomembno, da se v svojih oblačilih počutimo dobro in, da smo z izbiro zadovoljni sami, ne glede na komentarje drugih.

 

6. Koliko časa porabite za oblikovanje majic, spletne strani in ostale organizacijske stvari?

Uf, kar nekaj. Predvsem je čisto odvisno od same ideje. Najprej se seveda začne z izdelavo skice, nato je potrebno skico prenesti na ''platno''. Včasih ti izdelava dizajna steče takoj, včasih pa je potrebno veliko potrpežljivosti  in močnih živcev. Ko pa v roke prejmeš končni izdelek pa je vso trdo delo pozabljeno. Prav tako je z izdelavo in urejanjem spletne strani, ki smo jo postavili sami, z objavami na socialnih omrežjih in ostale logistične in organizacijske/računovodske stvari. Na srečo smo dobra ekipa, saj si naloge lepo porazdelimo oziroma si med sabo tudi, seveda, pomagamo.

7. Kje lahko najdemo RSMTH?

RSMTH lahko trenutno najdete na naši spletni strani rsmth.com, Instagram in Facebook profilu pod imenom RSMTH wear (@rsmthwear). Si pa zagotovo želimo tudi v prihodnosti odpreti lastno fizično trgovinico, ki bi pritegnila mimoidoče.

8. Ali načrtujete v prihodnje tudi kakšne novosti?

Novosti so vedno v načrtu, saj ima vsak od nas toliko idej, da jim pravzaprav komaj sledimo. Vsi štirje smo precej kreativne osebe. Tudi ko izdamo nove stvari, so v teku že druge, pri čemer smo ravno zdaj v izdelavi novih dizajnov in oblačilnih kosov, ki bodo na voljo prav kmalu. In glede na to, da smo od naših prvih dizajnov dobili veliko pozitivnih povratnih informacij se veselimo, da bomo lahko ponovno predstavili naše nove ideje in zamisli.

Drznite si tvegati! 

Vsekakor pa priporočamo, da dobro razvijete svojo vizijo preden stopite na samostojno pot. Kot pri oblikovanju je tudi pri izbiri karierne poti tako, da včasih steče takoj, včasih pa potrebuješ čas za rast in razvoj.

9. Kaj bi želeli sporočiti mladim, ki se podajajo na samostojno karierno pot?

Drznite si tvegati! 

Vsekakor pa priporočamo, da dobro razvijete svojo vizijo preden stopite na samostojno pot. Kot pri oblikovanju je tudi pri izbiri karierne poti tako, da včasih steče takoj, včasih pa potrebuješ čas za rast in razvoj. Zagotovo je pozitivna stvar, da imaš že na začetku zastavljene jasne cilje in zanimivo idejo o svojih storitvah s katerimi pritegneš potencialne stranke, ki se bodo znali poistovetiti z vašo ponudbo. Prav tako pa v današnjem času ne smemo zanemariti moči socialnih omrežij s katerimi lahko zgradite svoj krog občinstva.

SPLETNA STRAN:
rsmth.com

FACEBOOK:
@rsmthwear

INSTAGRAM:
@rsmthwear

FOTO: RSMTH

Na vrh članka
slikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslika