NI ZA HRANO IN POLOŽNICE...

JE PA ZA AVTOMOBILE IN TRAKTORJE

Državljani naše male podalpske porabijo letno 3,5 milijarde za svoje – avtomobile. V Sloveniji je registriranih 523 avtomobilov na 1.000 prebivalcev, torej 1 avtomobil na 1,9 prebivalca, kar Slovenijo uvršča na 10 mesto na svetu, takoj za Švico (524) in pred Avstrijo (511). Nemčija na 7. mestu jih ima recimo 566, medtem ko vodilni Monaco 748 na 1.000 prebivalcev.
Dejansko je naša mala podalpska materialno v vseh pogledih daleč najbolj revna na tej lestvici prvih 10, ampak za avto – statusni simbol slovenstva, pa že mora biti denar, četudi na kredite, lizinge, pa diete furat.

Povprečna starost osebnega voznega parka v Sloveniji je 9 let, največje število registriranih osebnih avtomobilov ima občina Trzin – 778 na 1.000 prebivalcev oziroma 2,16 avtomobila na gospodinjstvo.
In koliko sploh stane lastnika posameznega avtomobila letno vzdrževanje svojega pleh ponosa? Gospodinjstvo v naši mali podalpski za vsak posamezen avtomobil porabi 11 – 16 % letnega družinskega proračuna, torej od vseh skupnih letnih prihodkov.
Toliko porabi posamezno gospodinjstvo za tekoče delovanje svojih osebnih prevoznih sredstev, torej servisiranje, vzdrževanje, zavarovanje, točenje goriva, parkirnine in druge pripadajoče stroške, od leta 2008 so se izdatki naših gospodinjstev za avtomobile povečali za kar – 250 milijonov €!
Za primerjavo - za vsakdanjo uporabo javnega prevoza gospodinjstvo porabi do največ 0,5 % letnih prihodkov, če pa se dnevno uporablja kolo, je poraba praktično nična.

Sicer razumem, da imajo gospodinjstva na podeželju po 1 avto, nekateri tudi 2, sploh če gre za neurejen javni prevoz, ampak še vedno nikakor ne razumem, zakaj to isto prakso izvaja narod v mestu ali obrobju mesta in to kljub temu, da ima službo v tem istem mestu in povsem urejen javni prevoz, a če misliš, da je ta pleh abotnost slovenstva vrh dna, počakaj malo… Poleg alkoliziranih pijancev naša mala podalpska krepko zaseda sam svetovni vrh tudi po številu – traktorjev.

Po naši mali podalpski se namreč sprehaja kar 105.000 traktorjev, kar je 50,7 traktorjev na 1.000 prebivalcev in absoluten že dolgoletni rekord na svetovni lestvici, ali enostavno povedano – na vsakega 20tega državljana Slovenije pride en traktor.
A traktorsko kmetijska vzporedna realnost kaže povsem drugo sliko… Samooskrba s hrano je namreč kljub armadi traktorjev iz 87 % leta 1991, padla na 16,2 % leta 2016. Imamo pač nesposobne kmete. (?)
V Avstriji imajo recimo 40,2 traktorja na 1.000 prebivalcev, a zato 108 % samooskrbo s hrano. Nova Zelandija, kjer je stopnja samooskrbe s hrano kar 185 %, pa 16 traktorjev na 1.000 prebivalcev. Res imamo nesposobne kmete, ki se raje prodajajo EU subvencijam, kot skrbi za narod naše male podalpske.
Prav vsi, ki so od 1991 sedeli v parlamentu, so zanemarjali ali kar namensko in sistematsko uničevali slovensko samooskrbo.  Tik pred vstopom v EU je samooskrba s hrano Slovenije sicer znašala še znosnih 51 %, od vstopa v EU pa samo še strmo pada in le še vprašanje časa je, kdaj bomo pristali na 10 % samooskrbe ali celo manj.
Naša mala podalpska je tako s 16,2 % stopnji samooskrbe s hrano krepko zadnja v Evropi; ne le v EU, pač pa Evropi! Je pa zato prva v Evropi po še eni neumnosti – po številu kvadratnih metrov trgovin in če kdo še ni razumel resnosti problema – v primeru nepredvidljivih dogodkov, recimo vremenskih ali v obliki ponovnega zloma finančnih trgov trgovanja s hrano, posledično ustavitvi prometnih tokov s hrano, bi to za Slovenijo pomenilo le eno…
Lakota… polna lakota… za prav vse državljane naše male podalpske. Sami namreč za potrebe samooskrbe ne proizvajamo več dovolj niti – krompirja. Uvožene hrane ne bi bilo ali pa bi bila redka in vrtoglavih cen, naenkrat bi cela Slovenija postala socialno ogrožena, dobesedno lačna hrane in posnetki lačnih otrok in odraslih v Afriki bi postali vsakdan Slovenije… In potem bi bilo le še vprašanje časa, kdaj in koliko bi še ostalo od te države in slovenstva pred lahkotnim prevzemom tujcev.
Že zdaj Slovenija uvaža preko 1,2 milijona ton hrane letno, porabi okoli 1,5 milijona ton, cena le-te pa se je od 2008 (brez avtomatične podražitve zaradi prehoda na €) povprečno vzdignila za 51 %, in manj kot imamo svoje pridelane hrane, dražja bo tuja…
Naša mala podalpska premore 500.000 hektarjev obdelovalnih površin, od katerih je kmetijsko za prehrano uporabljano zgolj 12 %, a za polno 100 % samooskrbo bi potrebovali še dodatnih 100.000 hektarjev in seveda vse kmetijsko obdelano.

Vsaj na prvi pogled se zdi, da je ELLO od posameznika nekoliko bolj usmerjen K množici in to tisti, ki ustvarja, deli ideje in ni preokupirana s selfiji.

 

Vsak hektar obdelovalne zemlje je za samooskrbo naše male podalpske že neprecenljive vrednosti, tako kot je neprecenljivih tudi vsak meter tistih 100 hektarjev v občini Hoče – Slivnica, katere so naši parlamentarci podarili lakirnici Magna Steyr. Ne le podarili, celo plačali so jim to zemljo! Domačim lastnikom zaplenili, da so lahko podarili tujim lastnikom!
Kar sicer ima smisel, če upoštevamo, da je treba lakirati preko 1.000.000 avtomobilov državljanov naše male podalpske, ki za vzdrževanja le teh porabijo 3,5 milijarde € letno…
…samo povem, ker te skrbi za onesnaženo okolje in ozračje naše male podalpske… pa kaj in kako se bo jedlo čez nekaj let…domačega kakopak. (?)

Don Marko M
http://markom.watoc.org/2017/05/08/ni-za-hrano-in-poloznice-je-pa-za-avtomobile-in-traktorje/

Namenite
del 
dohodnine
za 
razvoj 
občasnika!

Obrazec
najdete
na
www.pekarna.net

Na vrh članka